دیدبان

حمایت "فائزه" نتیجه عکس داد!

حمایت "فائزه" نتیجه عکس داد!

به گزارش دیدبان به نقل از جهان، براساس آخرین اخبار غیررسمی محمد بیرانوندی و محمدرضا ملکشاهی‌راد به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه خرم‌آباد به مجلس دهم راه یافته و مرتضی محمودوند نامزد مورد حمایت فائزه‌هاشمی و صادق زیباکلام از ورود به خانه ملت باز ماند.

در حالی که در هفته اخیر فائزه هاشمی با اعتراض مردم خرم آباد برای حمایت از محمودوند وارد خرم آباد شد و سبب ایجاد درگیری های زیادی در شهرشد  تا شاید بتواند برای محمودوند رای جذب کند اما مردم خرم آباد به فائزه هاشمی و محمودوند «نه» پر از معنا  گفتند تا به همه اثبات کنند که مردم شریف این دیار  فارغ از بازی های سیاسی همچنان با قدرت از ارزش های انقلاب و ولایت دفاع می کنند و اعتمادی به فتنه گران ندارند.

متاسفانه در روزهای اخیر توهین های زیادی از سوی محمودوند و برخی رسانه های خاص  حامی وی به نیروهای مومن و ارزشی خرم آباد شد که در روزهای آینده مفصلا به این موضوع می پردازیم.

گفتنی است هواداران فائزه هاشمی روز سه شنبه، با هتاکی و فحاشی به همسر شهید کجباف از مدافعان حرم که مؤدبانه قصد گفتگو با فائزه هاشمی را داشت، او را از سالن برگزاری یک همایش بیرون کردند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن